Namnsdag

Andra advent idag, och min namnsdag :) Blir så trött av mörkret, tur att det snart vänder.. Petter fyllde 28 år i måndags så jag bakade en smarrig tårta åt honom och så fick han ett spel till sitt ps3. Igår var vi hos mamma och fikade för hon fyllde år i tisdags, min kusin Kevin fyllde i fredags och mammas sambo Olle fyller den 14:e. Många som fyller år i december.. pappa fyller dessutom år dagen före julafton, det blir dyrt att köpa både presenter och julklappar samma månad.. Träffade en kusins hundvalp Dexter, hur söt och mysig som helst.. ville bara ta hem honom. Han är en korsning mellan schäfer och collie så han är som en liten mysboll! Men jag får nöja mej med Leffe, han är ju faktiskt ännu mjukare, men inte alls lika lydig :p Nåväl, måste försöka hitta på något att äta till middag nu..
                                           
petters tårta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0