Igår såg ...

Igår såg jag och Petter på dokumentären "Amerikas mest hatade familj", jag har sett liknande angående Westboro baptist church tidigare och tycker att det är väldigt intressant.. Jag blir så fruktansvärt förbannad på dom, vilka idioter! Jag vill bara åka dit och skrika åt dom, men de är ju så hjärntvättade att de inte lyssnar.. Hur som helst, här är en länk till aftonbladets webbtv som handlar om detta: http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/utrikes/article3854418.ab

Idag har jag köpt nya gardiner till lillrummet men jag måste först sy upp dem, och sy är väl inte det jag är bäst på så vi får väl se hur det går.. Och imorgon är det dags för ultraljud!! Vad jag längtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0