Kattkräk

Sitter hemma som vanligt, är jättetrött.. Egentligen borde jag åka in till stan och gå till kommunen och söka städjobb. Men det kan jag göra imorgon säger den lata delen av mej. Håller på att bli galen på kattkräket som rejsar fram och tillbaka i lägenheten. Upp i soffan, på soffbordet, upp på datastolen -jamar- fort bakom gardinen och klösa lite, upp i fönstret och bita på blommorna, kuta allt man kan ut i hallen och genom köket, sladda över halva golvet, ge gärnet in i lillrummet och tillbaka...  I en timma.. suck, om han lät gardinen och blommorna vara så skulle jag inte bry mej så mycket. Nåväl, han blir väl lugnare med åldern. Nu ska jag ta och tvätta lite handdukar..

Kommentarer
Postat av: sandra

hej, jaså du lever? :P ingen bra bloggare som bara skriver en gång i månaden haha. Hur går de för petter med jobbet? lycka till på kommunen :) puss sandra

2008-11-20 @ 08:34:21
Postat av: Ann

åh, angelica, vad kul att du skaffat blogg! :) snöö, jag längtar efter den, faktiskt, men mörkret skulle jag gärna klara mig utan :)

I helgen ska jag hälsa på min tremening Pia som bor här i Nice och - hör och häpna - vi ska se Lucia. Hennes yngsta dotter och några andra ungdomar ska ha luciatåg. Och glögg, pepparkakor och julgodis kommer också finnas där. Gissa en som kommer frossa :)

Jag längtar efter er!

Kram!

2008-11-21 @ 14:19:56
URL: http://annpe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0