3/8

Här har vi en bild från namngivningsdagen, jag och Petter ser stela och tråkiga ut men det var den enda bilden där ingen gör någon konstig min.
jag,petter och Dante


 lådor
Nu har vi börjat slipa våra köksskåpluckor för vi ska måla dom vita, just nu är dom typ gröna, nästan lite turkosa. Sen var de förra ägarna lite lata och orkade inte göra nya hål för handtagen på lådorna när de bytte ut dem så de har två knoppar per låda istället, ser lite roligt ut. Vi ska spackla igen hålen och göra nya.


Jag vill ha svarta handtag istället men har inte riktigt bestämt mej för vilka.. Förmodligen de första eftersom att de finns på clas ohlssons så vi slipper beställa.

      


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0