4 år med Petter <3

Igår (26/2) hade vi varit tillsammans i fyra år, ikväll ska vi äta på någon restaurang för att fira. Glömsk som jag är förstod jag till en början inte vad Petter pratade om igår när han nämnde att det var en "årsdag" då. Badade med Ann på Eddahallen idag och sen åt vi lunch på wok n' roll. Nu har jag gjort flätor i hela håret så jag ser ut som en tok, vill ha lite lockigt hår ikväll och det är omöjligt för mej att få lockigt hår. Jag har en locktång som ska vara bra men det blir typ ännu rakare när jag använder den. Förhoppningsvis funkar det med flätorna. Just nu är Petter i Piteå och köper en ny dataskärm, även om det inte finns något fel på den vi har och den är högst två år gammal.. Nåväl, han måste ju få köpa nått roligt ibland..

Kommentarer
Postat av: sandra

grattis gumman :) men vems förtjänst är det att ni träffades :P puss älskar dej

2009-02-27 @ 19:18:06
Postat av: Anonym

UPPDATERA GUMMAN :)

2009-03-15 @ 18:08:18
URL: http://me2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0