Uppdatering

Jag har ju tänkt skriva varje dag men det har bara inte blivit av.. Det är svinkallt ute och har varit det mer än en vecka nu. Nästan två tror jag.. Och inte verkar det bli varmare heller. Men så är det ju när man bor här uppe. Nu har jag hunnit bli 22 år, samma ålder som mamma var i när hon fick mej så nu är jag prick hälften så gammal som henne. Och så ska jag ju själv ha barn när jag är 22, undrar just om mitt barn får sitt första barn när hon/han är 22? Passade på att berätta för mamma att hon inte får gå i pension förrän mitt barn är 20 år, tänkte att hon kanske inte känner sej så gammal om man lägger fram det så, men att ha 20 år kvar till pensionen kändes värre än att inte längre vara ung tyckte hon.
Fick pengar till barnvagnen i födelsedagspresent, så mamma och pappa betalde nästan halva vagnen egentligen. Sen fick jag godis av dem oxå, som om jag inte var nog tjock ;)rymdhund 

Av Camilla och Madde fick jag den här tuffa rymdhunden, men det blir nog bäbis som får ta den när den väl föds!zenträdgård
















Av Petter fick jag en Zenträdgård, den ska vara avslappnande för kropp och själ. Det var faktiskt väldigt avslappnande att pyssla med den lilla krattan och stenarna.




orkidé
Den här vackra orkidéen fick jag av Hanna, Ann och Jenny, hoppas verkligen att jag inte har ihjäl den direkt som jag ofta lyckas med när det gäller blommor..

 babykläder



Sen har jag faktiskt varit en stund på stan för några dagar sen och kunde inte hålla mej längre.. så jag köpte lite bäbiskläder som både pojkar och flickor kan använda. Jag längtar så otroligt mycket tills jag håller den lilla i min famn!! 10 veckor kvar tills födseln är beräknad.. Hoppas jag slipper gå över tiden!









.

Kommentarer
Postat av: Ann

Åh, Joline är ju jättesött! Du får försöka övertala Petter ;) Vad söta kläder du köpt, förstår att det är svårt att hålla sig och det är ju toppen att ha ett lager med några kläder till första tiden. Mysigt, det är inte länge kvar nu! Det ska bli så roligt:) Kram kram

2009-02-18 @ 19:11:09
URL: http://annpe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0