Fortfarande namnlös

<3Idag är lillemannen 11 dagar gammal. Han heter fortfarande ingenting men vi är ganska så inne på Nico eller Dante just nu men det är så svårt. Det är som om inget namn verkligen passar på honom. Idag har vi haft besök av min morbror, hans fru och min minsta kusin Kevin. Vi fick jättesöta kläder och blöjor. Hur bra som helst, det går hur mycket blöjor som helst! Bäbis har sovit väldigt lite igår och i förrgår, han vill äta hela tiden, tillslut spyr han upp alltihop. Ibland går det bara två minuter mellan gångerna som jag ammar. I natt sov han faktiskt rätt bra så jag hoppas att det ordnat upp sej i hans mage. Fast han har velat äta nästan hela tiden idag med.. Så där, nu börjar han gråta, dags att ge mat..
























.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0