Imorgon..

20 grader i skuggan och inte ett moln på himlen, såå skönt! Fast jag håller på att svettas bort, men det gör inget, är bara glad att det börjar vara sommar. I morse hade jag två riktigt kraftiga värkar som jag i princip skrek mej igenom, trodde verkligen att jag skulle få föda men icket.. Får härda ut.. så det fina vädret håller mej ifrån att bli galen. Camilla har fått nyckeln till sin första lägenhet idag, om jag orkar så åker vi nog dit och tittar lite senare. Vet inte riktigt var den är, bara att den är på norrböle och ungefär samma storlek som min första, så inte så stor alltså :p
Nu har kisse fångat sin första geting och käkat upp den, har balkongdörren öppen så vad som helst kan flyga in, då är det tur att kisse är en mästare på att fånga småkryp. Ska nog gå ut i solen en stund till nu..

Kommentarer
Postat av: Ann

Jo skydiven var helt galen, jag tror inte jag riktigt fattade vad vi skulle gora forst, men nar vi var 14 000 over marken var jag hur radd som helst :p



Ah ar det sa varmt hemma, da kanns det inte sa dumt att lamna australien anda :)



Halsa heja heja fran mig till babyn, nu far han/hon sluta plagas!:))



Kram kram

2009-05-07 @ 09:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0