20/10

Idag fyller Petters mamma år så då blir det käk där, och säkert lite tårta, det var länge sedan..
Dante har blivit hes och hade nog ont i halsen igår, tur att det finns alvedon! Konstigt nog är han den enda av oss som är förkyld. Själv tog jag vaccin mot svininfluensan i torsdags, eftersom att jag gått ut och jobbat lite extra och förmodligen kommer att börja om snart igen så var det nog bäst. Och så att man inte smittar lilleman, han får ju dessutom skydd genom amningen. Vet inte hur länge det räcker men det är ju bättre än ingenting. Hur som helst fick jag lite feber av vaccinet men det hade jag räknat med. Madde har förmodligen haft svininfluensan, den varade kring en vecka och var som en vanlig förkylning förutom att hon hade drygt 40 graders feber flera dagar i rad så hon var däckad.
Nåväl, här kommer lite bilder på snyggingen!

Dante i sin gåstol

Nybadad kille

I babygymmet

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh han är så söt. pussa han från tant sandra :)

2009-10-20 @ 22:51:05
Postat av: Ann

Ååh, det går inte att säga det för ofta; dante är så fruktansvärt söt:) Va toppen att vaccinet skyddar honom också i och med amningen:)

2009-11-25 @ 23:02:26
URL: http://annpe.blogg.se/
Postat av: sandra

vännen har du gett upp bloggen?

2009-12-19 @ 01:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0