Snart jul

Sitter här och snorar som vanligt.. Fastän jag egentligen har massor jag måste göra. Måste snart börja med maten för Petter ska hjälpa sin kusins man att bygga en verkstad och då är det bäst att maten är klar när han kommer hem. Det får bli paj idag. Och vi som hade tänkt skaffa julgran INNAN lucia, det har verkligen misslyckats. Ingen gran ännu.. Jag får hoppas att de inte är slut som förra året, eller helt slut var dom inte men de som fanns kvar var inget att hurra för. Har i alla fall köpt klart julklappar åt mina systrar men inget åt Petter än, men jag tror att jag vet vad han ska få av mej.. Sen är det mamma och pappa och Olle kvar.. och kanske Wictoria. Om jag inte sov så länge på "morgonen" skulle jag hinna så mycket mer. Men nu för tiden stiger jag upp kring 11-12 tiden.. Är en riktigt slöfock! Men det kan bero på att mitt järnvärde har sjunkit ordentligt så jag måste börja käka järn igen.. Har redan tabletter hemma men barnmorskan sa att jag skulle behöva ta 10 stycken per dag om dom skulle hjälpa för mej.. Gissa om jag kommer att bli förstoppad! Får köpa starkare tabletter..

Kallar den för

Den här bilden tog jag idag och blev nästan som ett konstverk (enligt mej själv). Jag kallar den för "glas med näsblod" eftersom att det är precis vad det är. Har ju väldigt lätt för att få näsblod och fångade upp det i ett glas som stod vid sängen så att jag skulle slippa byta sängkläder och så. Sen tyckte jag bilden blev lite fin så jag ville lägga upp den här! Sjuk i huvudet? Jag? Nonsens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0