Väntar..

Förvärkarna har lugnat sej, känns bra att slippa dom men samtidigt vill jag ju ha ut ungen snart. Igår natt vaknade jag och spydde som en kalv. Förmodligen hade jag ätit något konstigt men jag vet inte vad det skulle vara. Det gick över på bara en timma så.. skötbord Mår illa nu oxå men av andra orsaker. Har inte fått i mej någon frukost än och klockan är ett!

Nu har vi köpt ett begat skötbord för bara 250 kr, dock ett vägghängt, jag ville helst ha en byrå. Men det är nog lika bra för det vägghängda kan vi ha inne på toan och då har man ju nära till vatten. Sen har vi fått två garderober av Petters föräldrar så vi har mer plats för kläder och liknande så då är en byrå inte lika viktig längre. Nu väntar jag bara på att någon från barnens hus ska ringa och säga att vår vagn har kommit.  Sen har vi nog allt som vi behöver en tid framöver. Har börjat packa BB-väskan så den står redo vid dörren när det är dags, även om det kanske dröjer en månad.. Jag har verkligen inget annat i huvudet nu för tiden, tänker bara på barnet och förlossningen. Kan ju även bero på att jag bara sitter hemma hela dagarna och inte gör något :p Men nu ska jag försöka tvinga i mej något ätbart så jag inte börjar må mer illa pga hunger istället.















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0