Älskade lilla pojke


glada killen

Jag blir varm i hela kroppen när min lilla älskling ler sådär mot mej.

Var på kräftkalas hos Ann igår, första gången för mej, var lite skraj för kräftorna så Jerker fick skala åt mej. Jag var som tur är inte ensam om att aldrig ha ätit kräftor så jag slapp skämmas! Vi hade jättetrevligt och åt även jättegod paj och kladdkaka. Sen gosade jag en stund med kattungen Ingvar, visst hette han så? En riktig goskisse.
ivar

Måste bara visa en före och en efterbild på kökslådorna..
lådor
nytt



















Det blev så mycket ljusare och fräschare i köket nu. Skönt att det är gjort.

Kommentarer
Postat av: Anonym

blev jätte fint med köksluckorna bra jobbat petter o angelica :) ja dante är bara för söt. ge han en puss från tant sandra :)

2009-08-25 @ 20:37:57
Postat av: Anonym

UPPDATERA SNART!!!!

2009-09-12 @ 17:38:01
Postat av: Ann

jo ingvar heter han:) trodde först inte att det var han eftersom jag inte kände igen "kudden" som han ligger på på bilden, men insåg tillslut att det var ju din kjol hehe :)

2009-09-25 @ 22:40:54
URL: http://annpe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0