Bajsigt bankbesök

Idag var vi på banken för att starta ett konto åt Dante. Det är väldigt varmt idag så han hade bara blöja och t-shirt på sej. Han satt i Petters knä och "levererade" en rejäl hög i blöjan, så pass rejäl att det pressades ut ur blöjan och ut på Petters tröja. och det blev inte bara lite! Vi torkade bort det som gick från tröjan och sen blev det att panikleta en ny tröja åt honom. Jag kunde inte låta bli att skratta, och Dante var rätt så nöjd. Handläggaren på banken tyckte oxå att det var lite kul, men lite synd om Petter var det ju. Som tur är så luktar ju inte bajset så mycket än så det gjorde inte så mycket.

Snart ska vi iväg och spela minigolf med Mika och hans tjej (minns inte vad hon heter, jag glömmer alltid bort det). Imorgon ska jag jobba igen, det är verkligen mycket på jobbet nu, som tur är behöver jag bara jobba 7-12 så jag inte blir borta från lillskiten så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0