Järn

Skulle jobba eftermiddag idag med det blev inte.. Blir så lätt svimfärdig, kan inte stå mer än 30 sekunder utan att bli yr, det går bättre när jag går. Förmodligen är det på grund av järnbrist.. Så det blir till att äta spik och skruv ett tag framöver! Ska till barnmorskan på fredag så då kanske det ordnar sej.
Vårat "barnrum" används fortfarande som förråd och jag har försökt rensa ut så mycket som går men det är fortfarande så mycket att man knappt kan gå därinne. Förrådet i källaren är ju fullproppat så dit går det inte att pressa in mer. Jag funderar på att försöka hyra ett till förråd om det finns möjlighet (säkert inte) så kanske det går. 
Petters kusin fick en liten son igår, några veckor tidigare än planerat, men så var det tydligen med hennes andra två barn oxå så dom var inställda på att den skulle komma snart.
Nä, nu ska jag vila en stund innan Petter kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0