Nya kläder

99 dagar kvar till beräknad förlossning. Låter som en evighet.. Köpte ett par mammabyxor på H&M i tisdags men det var omöjligt att sitta ner i dom. Magen blev så intryckt att jag fick ont och började må illa, fick ta av dem och lägga mej ner ett tag *suck*. Frågade en kvinna som jobbar där om det finns någon mer affär i Skellefteå som säljer mammakläder, tyvärr inte.. Och Piteå har vi varit i, som hade ännu sämre utbud än här. Men Petters föräldrar ringde och undrade om vi ville följa med dom till Luleå och gå på stan imorgon, så nu måste jag ju ska hitta något tycker jag! hur som helst så lämnade jag igen byxorna igår och gick på lite andra affärer som hade rea och hittade tre t-shirtar/ linnen och två tröjor och allt det tillsammans blev billigare än vad byxorna kostade! Kändes jätteskönt att skaffa lite nya kläder, minns inte när jag köpte kläder sist! Och just nu är det ju det bästa tänkbara modet för oss som är gravida. 
Nu har det blivit ännu ett varsel på Alimak, Petter åkte ju egentligen på det förra varslet men han hade tur och fick ett vikariat istället för det var en kille som skulle bli lärare istället. Men nu är det nog kört, han har inte fått veta säkert än men risken att Petter åker nu är väldigt stor.. Han ska i alla fall ut och ta några öl med dom som han brukar vara med på jobbet, och alla dom har blivit varslade. Själv så tror jag att allt ordnar sej på något sätt så jag känner mej inte orolig. Än så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0