Dante



DanteNu är det äntligen bestämt, eller, när han var 22 dagar gammal bestämde vi oss för Dante, han ser mest ut som en sån. Idag är han 28 dagar gammal och sitter i en bärsele på mitt bröst och sover. Vi har lånat både bärsjal och bärsele av ett par som mamma känner som har två barn och väntar ett tredje. I söndags var det ju min första morsdag som mamma, och jag fick ett par "presenter" av Dante i hans blöja ;) Det var 29-30 grader varmt i skuggan den dagen så han var blöt i håret av svett hela dagen den lilla stackaren.. Men han var inte den enda som svettades.. hade det inte varit så kallt i älven hade jag nog badat! För vi var till mamma och hon bor ju bredvid älven så.. Det var ju lika varmt inomhus så det fanns ingenstans att svalka sig, och att åka bil var inte kul! Nu är det tyvärr bara 14 grader ute, men jag hoppas värmen kommer tillbaka snart.

sötisar




















.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0