Ultraljud

Äntligen har vi varit på ultraljudet och allt såg bra ut.. Jag är så lättad! Den lilla busungen sprattlade och vände sej hela tiden så det var svårt att få någon bra bild. Men vi  såg ögon, näsa, mun, hjärna, hjärta, magsäck i alla fall. Och ryggrad, armar och ben såklart.. Efter ultraljudet åkte vi till Tre kronor och köpte pizza, riktigt gott! Har lagt in bilderna och skrivit lite på dom så man lättare ser vad som är vad. På den första är den ihopkrupen och på den andra sparkar den rakt upp.

ligger ihopkrupen




















                                         Sparkas på bilden                           






















Bäbisen är beräknad att födas 2 maj, precis som jag själv räknat ut! Men det känns som hundra år tills dess, jag vill ju ha min lilla skitunge nu på en gång!!

Kommentarer
Postat av: Susanne

STORT Grattis till er !! Kramar

2008-11-27 @ 22:21:54
Postat av: sandra

grattis gumman :) tant sandra kommer hem och puss han/henne :) den är så välkommen t världen. Farbror danne hälsar också :P

2008-11-27 @ 22:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0