4 dagar

leffe






4 dagar kvar till beräknad förlossning. Kan det inte bara sätta igång nu!? Ryggen tar ju snart livet av mej.. Vädret är så tråkigt att man helst vill lägga sej och sova resten av dagen. Nä nu måste jag sluta gnälla. Var hos barnmorskan igår, barnet verkar inte ha växt något sen sist (2 veckor sedan) och jag har inte gått upp i vikt på nästan 2 månader vilket jag är rätt så glad över, känner mej nog så tung som jag är med en viktuppgång på 10 kg. Ungen bökar på och är nästan aldrig still, förutom de gånger någon annan vill känna, då verkar den somna direkt, bara för att jäklas ;) Till och med när Petter ska känna så slutar den röra sej. Nu ska jag kolla på "svenska namns" hemsida för att få lite tips om vad battingen ska heta.. Det är så lätt att hitta namn som man absolut INTE vill att den ska heta och näst intill omöjligt att komma på något som vi båda gillar. Vi tar gärna emot tips på namn ;)
 Lägger ut en liten bild på vår feta kissemjau. Han får alltid röda ögon på kort! Och tappar vinterpälsen gör han, vi har typ katthår i munnen jämt. Och det flyger hår om honom när han rör sej, och då borstar vi honom ändå ofta, vilket inte hjälper så mkt.. Hoppas det slutar snart. Annars kan man ju bygga ett litet bo åt bäbisen av katthår, blir nog varmt och mysigt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0